top of page

Verzenden & retourneren

Verzending

​We verzenden zo economisch mogelijk. Als we vaststellen dat uw verzendkosten lager zijn dan we hebben geschat, betalen we u het verschil terug. Wij verzenden per standaard post.nl post.

Als u tracking of verzekering nodig heeft, laat het ons weten en we zullen een schatting voor u maken.Wij zijn niet verantwoordelijk voor verloren pakketten, tenzij ze worden gevolgd en verzekerd. Als u zich zorgen maakt dat uw pakjes verloren gaan in de post, kiest u de verzekerde en gevolgd verzendingsoptie of neemt u contact met ons op om een ​​verzekering en tracking te verkrijgen.

Verwerking en verzending variëren tussen producten. In voorraad hebben de strengen 2-4 dagen nodig om door ons verzonden te worden, en geverfde breipaketten,als zij niet op voorraad zijn binnen Nederland tot 2 weken, en internationaal tot een maand. Bij drukke periodes zoals Kerstmis, moet u extra tijd rekenen, tenzij anders vermeld.. Als u zich zorgen maakt over uw pakketten, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.

Retourneren

Wat jij moet doen om product te retourneren

    1. stuur een mail naar contact@SQwool.nl en leg uit waarom je het                product wilt terugsturen.

    2. stuur het product in de originele verpakking retour aan SQwool,                Spechtlaan 7, 5737 PL Lieshout. Let op dat je het pakket voldoende          frankeert.

​

Wat wij doen nadat wij jouw product terug hebben ontvangen

       1. we sturen je een mail dat wij je pakket retour hebben ontvangen

       2. we sturen je een nieuw product of je ontvangt je betaling binnen 3            dagen terug.

​

​

bottom of page